30 серпня була проведена онлайн-конференцію з питань організації та проведення практики «Перші дні дитини в школі» з участю керівників практики та студентів-практикантів, під час якої студенти ознайомилися із її завданнями, змістом, окреслили об’єкти для спостереження та подальшого аналізу, розглянули рекомендації МОН щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 н.р., визначили рівні готовності здобувачів освіти до шкільного навчання, характерні особливості дітей шестирічного віку, дидактичні особливості навчання 6-річних учнів в НУШ.
З метою ознайомлення студентів коледжу з особливостями періоду адаптації дітей до нових умов в перший тиждень їх перебування в школі, вивчення організації освітньо-виховного процесу учнів-першокласників для студентів ІV курсу передбачено практику «Спостереження за освітньою роботою вчителя в перші дні дитини в школі». Практику студенти проходитимуть у ЗЗСО за місцем проживання.
Особливу увагу звернули керівники практики на методичні рекомендації щодо використання часу уроку, підтримування працездатності дітей, організації ігрової діяльності, організації процесу засвоєння навчального матеріалу та самостійної роботи на уроці, організації динамічних пауз, оцінювання навчальних досягнень
Проведена конференція допоможе студентам на належному рівні ознайомитися з особливостями періоду адаптації дитини до нових умов у перші дні її перебування у школі, з організацією освітнього середовища у класі, плануванням роботи вчителя в перший тиждень (модельна програма «Я- школяр»), проведення ранкових зустрічей, розробкою та впровадженням правил і рутин, зі специфікою роботи вчителя з батьками першокласників на початку нового навчального року.